iLOQ

Robert Furuhjelm
Hallituksen jäsen
s. 1969, kauppatieteiden maisteri

Hallituksen jäsen vuodesta 2019. Osakkaana Nordic Capitalissa elokuusta 2003 alkaen. Robertilla on 25 vuoden kokemus työskentelystä yritysostojen ja yksityisen pääoman parissa, joista 15 vuotta Nordic Capitalilla. Robert johtaa kuluttajasektoritiimiä ja Suomen toimintoja, joista paikallista neuvontatoimistoa vuodesta 2006. Ennen siirtymistään Nordic Capitalille Robert työskenteli fuusioiden ja yrityskauppojen sekä pääomamarkkinoiden parissa Goldman Sachsilla (1994–1996) ja SEB:llä (1996–2003), jossa hän toimi yksityisten pääomayritysten ja teollisuusasiakkaiden neuvonantajana Pohjoismaissa lukuisten tapahtumien yhteydessä. Robertilla on taloustieteiden maisterin tutkinto Helsingin Hanken Svenska handelshögskolanista.

Karl Petersson
Hallituksen jäsen
s. 1984, diplomi-insinööri, kauppatieteiden maisteri

Hallituksen jäsen vuodesta 2019. Johtajana Nordic Capitalilla toukokuusta 2014 alkaen. Karlilla on diplomi-insinöörin tutkinto tuotantotekniikassa ja johtamisessa Linköpingin teknillisestä yliopistosta ja Zürichin teknillisestä yliopistosta (ETH) sekä kauppatieteiden maisterin tutkinto Linköpingin yliopistosta. Hän työskenteli SEB Enskildan yritysrahoitusosastolla vuosina 2010–2014.